ספרי יוגה חינמיים באנגלית להורדה באינטרנט - free yoga ebooks

היי
משתף פה כמה ספרי יוגה אלקטרוניים באנגלית הניתנים להורדה בחינם באינטרנט,
הזדמנות להודות לכל מי שכתב, פרסם אותם והעלה את התכנים הללו להפצת היוגה לקהל הרחב,
 Here are links to good and inspiring free yoga ebooks, enjoy and be gratefull


  1. Hatha yoga in the Anusara style של Doug Keller הוא ספר מצוין המביא תוכן רב בנושא ישורת ויציבת הגוף, עקרונות תרגול יוגה לפי שיטת האנוסארה, הסברים על תנוחות יוגה שונות, תרגילי נשימה, באנדות ועוד, הספר מתאים יותר למתרגלי יוגה ותיקים או למורים ליוגה לדעתי.
  2. Easy steps to yoga של Sivananda, לשיבננדה עשרות ספרים ורובם בחינם להורדה בגרסא אלקטרונית באתר של ה divine life society, בספר זה שיבננדה כותב על אורח חיים יוגי, עקרון הפרישות, ערכי מוסר יוגיים, שליטה בתודעה, מדיטציה וגם מסביר על מספר תנוחות ספציפיות אשר מתורגלות במסורת השיבננדה. הנה למשל קטע מהספר שתרגמתי ופרסמתי פה בבלוג בנושא עצות ליוגה ובריאות.
  3. Hatha yoga pradipika - טקסט יוגי מפורסם שנכתב במאה ה 15 ונחשב למדריך החשוב בנושא של האתה יוגה, גרסא זו כוללת את הטקסט בסנסקריט, תרגום לאנגלית שנעשה ע"י Brian Dana Akers וגם תמונות של תנוחות יוגה אשר מתוארות בטקסט.
  4. ולמתרגלי האשטנגה, הנה מדריך תרגול אשטנגה Ashtanga practice manual שנכתב ע"י Larry Schultz , הספר מסביר את עקרונות תרגול האשטנגה ומציג את תרגול הסדרה הראשונה כולל תמונות של כל התנוחות והסבר איך להיכנס לכל תנוחה וגם רצף הסדרה למי שרוצה לתרגל יוגה לבד בבית.
מי ייתן ונמשיך ללמוד ולתרגל יוגה,
מקווה שיהיו בעתיד עוד תכנים טובים וספרים בעברית על יוגה באינטרנט.
מי שמכיר ספרי יוגה טובים נוספים להורדה חינם באינטרנט מוזמן להוסיף בתגובות או לשלוח לי במייל עדכון.




אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על יוגה: